Making of ....New Year Set


Czekając na zdjęcia od Pani Małgosi zaprezentuję wam początki tworzenia kompletu New Year :)
Na początek coś o wisiorku. Centrum tworzy czarny 25 mm akrylowy kaboszon, który został również wykorzystany w bransoletce. Okalają go koraliki Toho o pięknym złotym kolorze. Ciekawy efekt dają rozłożone symetrycznie złote koraliki o żłobionej powierzchni.



 Długo zastanawiałam się jak ostatecznie wykończyć wisior. Powstało kilka pomysłów nad którymi się głowiłam nie mogąc się zdecydować :)



Ostatecznie wykorzystałam czeskie Dagger Beads, szklane koraliki w kształcie grotów. Między czasie powstawała bransoletka. By utrzymać spójność wykorzystałam te same koraliki oraz złote skręcone sznurki.




Jak już wiecie mam dosyć ciekawskiego kota. Gdy jestem dłuższy czas zajęta tworzeniem ma tendencje krążenia wokół mnie i notorycznego wskakiwania na stół. Co ciekawsze mój narzeczony nigdy nie ma z tym problemu i spokojnie pracuje przy swoim biurku. Oto kilka pozycji jakie mój kot prezentował około 1 w nocy, przy okazji wprawiając mnie w dobry humor :)

 
Kocia wersja jogi :)





 :D :D :D :D :D





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora