Golden Janus


Prawie miesiąc temu zapowiedziałam nową parę kolczyków - nadszedł zatem czas by je zaprezentować w pełnej krasie. Całość utrzymana jest w złoto-fioletowej kolorystyce ze szmaragdowymi akcentami. W centrum dumnie prezentuje się guzik z dwugłowym orłem, który znalazłam w mojej ulubionej hurtowni pasmanteryjnej :) W tworzeniu kolczyków wykorzystałam również akrylowe kaboszony, koraliki Toho oraz FP Gold Bronze. Pazura dodaje akrylowy kolec w w kolorze złota.



Długo dumałam nad nazwą dla tych kolczyków. Dziwnym zbiegiem okoliczności wszystko doprowadziło mnie do postaci boga Janusa. Dlaczego? W starożytnym Rzymie postać dwugłowego orła kojarzona była właśnie z bogiem wszelkich początków. Tradycyjnie przedstawiano go jako brodatego, dwugłowego mężczyznę. Janusowi  powierzano w opiekę początek każdego ważniejszego przedsięwzięcia. Czyli w sam raz dla moich przyszłych planów związanych z blogiem :) Co najbardziej mnie jednak przekonało? Głównym świętem boga Janusa był pierwszy dzień roku, czyli dziś, kiedy zaplanowałam tego posta - cóż zrobić, siła wyższa! :)








 



Jak zawsze mój kot nie jest zachwycony gdy próbuję mu okazać trochę czułości :)







0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora