Emavera Set

Cudownie jest obudzić się w niedzielny poranek i zobaczyć jak pięknie świeci słońce za oknem :) Obecnie hurtem kupuję żonkile by nawet w zaciszu domu czuć wiosnę.
Niedzielę powinno się spędzić na błogim leniuchowaniu, jednak ciągle zaniedbuję bloga więc nie ma przebacz :D


Przy projekcie Emavera Set miałam jedną wytyczną Pani Małgosi - oczko musi być szmaragdowe. Czyli kolejny raz samowolka w tworzeniu : ) Wykorzystałam piękne Rivoli Swarovskieg, którego barwa wprost mnie urzekła. Zieleń połączyłam z złotymi elementami. Bransoletka w stosunku do ażurowej formy kolczyków jest skromna lecz wspaniale się prezentuje. Chciałam stworzyć komplet który będzie się idealnie uzupełniał.




2 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora