Emavera Set

Cudownie jest obudzić się w niedzielny poranek i zobaczyć jak pięknie świeci słońce za oknem :) Obecnie hurtem kupuję żonkile by nawet w zaciszu domu czuć wiosnę.
Niedzielę powinno się spędzić na błogim leniuchowaniu, jednak ciągle zaniedbuję bloga więc nie ma przebacz :D


Przy projekcie Emavera Set miałam jedną wytyczną Pani Małgosi - oczko musi być szmaragdowe. Czyli kolejny raz samowolka w tworzeniu : ) Wykorzystałam piękne Rivoli Swarovskieg, którego barwa wprost mnie urzekła. Zieleń połączyłam z złotymi elementami. Bransoletka w stosunku do ażurowej formy kolczyków jest skromna lecz wspaniale się prezentuje. Chciałam stworzyć komplet który będzie się idealnie uzupełniał.




1 komentarze:

  1. Piękny komplecik. Nigdy nie próbowałam robić czegokolwiek metodą soutache, ale przypuszczam, że to bardzo pracochłonna metoda. Tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora