in your castle


Czerń jest kolorem ponadczasowym, idealnym prawie na każdą okazję. Dlaczego? Współgra z niemal każdą barwą, tworząc elegancką kompozycję. Przy kolczykach Royal wykorzystałam guziki z motywem korony i inicjałem. Delikatny akcent stanowi sznurek sutasz oraz koraliki Toho w złotym odcieniu otaczający guzik. Ciekawy efekt uzyskałam tworząc kolczyki bez zastanawiania się o ich symetrię. Początkowo nie miałam koncepcji na wzór. Pozwoliłam myślom błądzić i mam nadzieje że efekt wam się spodoba. W planach jest cały komplet Royal...już się nie mogę doczekać!!!

*** 
Black is the color of timeless, perfect for almost any occasion. Why? It can harmonizes with almost any color and give us an elegant composition. Creating  Royal earrings I used buttons with motif of the crown and initials. Soutache string and Toho beads in a gold tone surrounding the button give us a  gentle touch. Interesting effect you can get when you create without thinking about the symmetry
of the earring . At first I didn't have a concept for his jewelry. I let my thoughts flow away and now I hope that you will like. Also I have plans to create a whole  Royal Set... I can`t wait to see it!!! 






1 komentarze:

  1. Piękne i pomysłowe! Ja też bardzo często szyję bez uprzedniego planu, po prostu pozwalam natchnieniu sterować igłą ;) Będę wyglądała tego zapowiadanego przez Ciebie kompletu!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora