I Twórcze Spotkanie Sutaszystek 16-02-2014 Warszawa


Bardzo długo zbierała się do tego posta. Standardowo powodów było dużo: lenistwo, inne pilniejsze zajęcia, brak czasu, zmęczenie.... powtarzam lenistwo :) Minął miesiąc od zapowiedzi a tu cisza... wyrzuty sumienia nie dały o sobie zapomnieć. Tak więc  o to długo oczekiwana fotorelacja :D

Nie wiem jak się czuła Ewa Matuszewska, która organizowała cale spotkanie, ale ja miałam małą tremę. Co innego jest podziwiać zdjęcia prac, przeglądać blogi a spotkać się i poznać osobę stojącą za tym. Każda z nas ma inne doświadczenie, styl jak również staż pracy w technice sutasz lecz łączy nas wspólna pasja. Właśnie to jest chyba najważniejsze i mam nadzieję, że udało mi się uchwycić atmosferę na zdjęciach jak również krótkim filmiku.

                    

Stworzenie go było dla mnie nie łatwym wyzwaniem, biorąc pod uwagę moją znikomą wiedzę na ten temat :) Chciałam wam umożliwić spojrzenia na ten dzień moimi oczami.

Z całego serca chciałabym podziękować dziewczynom za bardzo pozytywną atmosferę i energię którą mi przekazały. Dużo mi dała rozmowa z nimi oraz świadomość iż nie tylko mi czasem sznurki się plączą. Szczególne podziękowania dla Ewy która dała nam możliwość spotkania i inspirację. Sutasz może łączyć a nie dzielić :). Jeszcze raz przy tej okazji dziękuję sponsoróm za tak liczne wsparcie naszego spotkania. Mi osobiście przypadła cudowna paczuszka kamieni od Skarbów Natury! Czekam z niecierpliwością na II Twórcze Spotkanie Sutaszystek!!!

 

Sutaszowa przemiana: trochę sznurka, koralików, igły, nici i voilà!!!



1 komentarze:

  1. ojejusiu ale cudny filmik!!!! :D masz przegrane, teraz będziesz musiała wszystkie nasze spotkania nagrywać i montować niah niah niah :D PS. Dzięki, że nie upubliczniłaś kompromitujących zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora