break the silence..


 W związku iż dzisiaj w końcu doszłam do siebie i mogłam normalnie wstać  z łóżka postanowiłam dodać skromny wpis na bloga. Ostatnie 2 tygodnie spędziłam na realizacji zamówień, przy czym ostatnie było dosyć rozbudowane :) Pani Ani zamówiła u mnie kolczyki Golden Janus oraz bransoletkę z kompletu New Year dla swojej siostry. Rożnicą jest dodany na całej długości złoty, skręcony sznurek.

Niestety gdy było już po wszystkim mój organizm postanowił się zbuntować. Wylądowałam na kilka dni w łóżku z wielkim zapasem chusteczek do nosa, gorącej herbaty z cytrynką i antybiotykiem :) Ponad 3 dni ciągle leżałam gdyż każdą próbą powstania kurek w nosie się odkręcał :) Dziś zebrałam się z opóźnieniem do kolejnego projektu - eleganckiego kompletu utrzymanego w złoto-czarnej kolorystyce.

by Annie Emond
A to mój kot z ucieszoną miną rozłożył się na moich poduszkach jak tylko na chwilę wyszłam z pokoju :)


Trzymajcie się ciepło i nie chorujcie tak jak ja :)

1 komentarze:

  1. kolczyki są przecudowne ;) pięknie wyglądają i z bliska i z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora