Happy New Days...


 Północ już za nami!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!!!


Nie wiem jak wy ale ja Sylwester spędziłam baaardzo spokojnie.  Odsypiałam zakończenie ostatniego projektu 2013 roku :) Komplet Sylwestrowy wyszedł super, jestem bardzo zadowolona z niego pomimo iż wielki finisz był o 5 nad ranem :D Nowa Właścicielka właśnie szaleje w nim na parkiecie. 

Staram się nie spisywać postanowień noworocznych ale tym razem wyszukałam pozytywnych sentencji którymi chcę się kierować przez kolejny rok. Mam nadzieję że będzie on kreatywny i owocny w coraz ciekawsze a nawet czasem wymagające projekty!!!
Postanowiłam sobie jedno - postarać się lepiej rozporządzać czasem i więcej odpoczywać :)

  














Wszystkie fotografie pochodzą ze strony http://www.pinterest.com/

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora