59 Mięta i róż

Ostatnio pokazywałam wam mój produkcyjny chaos. Prace zaczęłam w środę i bardzo się spieszyłam gdyż musiałam zdążyć do piątku :) Dziś już mogę zasypać was zdjęciami miętowo-różowego kompletu. Warto było poświecić parę godzin snu by klientka była zadowolona.


Pierwszy krok, czyli wybór materiałów był najtrudniejszy :) Moje jedyne wytyczne od Pani Bogusi były iż ma miętową sukienkę i żakiet w kolorze fuksji. Harmonijne połączenie tych kolorów nie było łatwe. Jeżeli dodałam za dużo fuksji, to całkowicie ginął urok mięty. Musiałam trochę pogłówkować ale koniec końców dodałam delikatniejszy odcień różu :) Teraz moim zdaniem jest idealnie :)



Kolczyki posiadają piękny kryształ Swarovskiego o wyjątkowej malinowej barwie.





Przy wykończeniu bransoletki nie zastosowałam standardowego zapięcia lecz wszyłam wstążki i blado różowej barwie.







A tak prezentuje się na rączce :)
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany kompletem jest możliwość zamówienia z wybraną kolorystyką.
Zapraszam tutaj!!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora