Wrażenia z Dni Nurca Stacji


Lato jest okresem ciekawych imprez organizowanych przez miasta. Ze względu na moje pochodzenie bliskie memu sercu jest Podlasie. Dzięki uprzejmości pani Ireny Janoszuk, dyrektor GOUK w Nurcu Stacji miałam przyjemność pokazania mojej skromnej twórczości. 26 lipca szybko po pracy spakowałam kota - który szczerze nienawidzi swojego transportera, niezbędne rzeczy i wyruszyłam na Podlasie. Ku przerażeniu mojego narzeczonego z jakiś nie wyjaśnionych przyczyn samochód był załadowany po sufit  :) Cóż kobieta zawsze musi być przygotowana na każdą okazję :) Cieszę się, że na tyle już wyćwiczyłam się iż nawet podczas jazdy samochodem mogę tworzyć kolejne prace :) Zważając na stan naszych polskich dróg trzeba dobrze wczuć się w rytm kolejnych wybojów. Oto moje podróżne stanowisko pracy:


Oprócz mnie swoje prace wystawiły również inne utalentowane Panie związane GOUK w Nurcu Stacji. Można było podziwiać obrazy, biżuterię hand made, piękne kompozycje kwiatowe z wykorzystaniem np. bibułki czy szydełka. Dużym zainteresowaniem cieszyły się ozdoby szydełkowe - aniołki, bombki jak również decoupage oraz wiele innych rzeczy.Musze przyznać, że towarzystwo Pań będę wspominać bardzo miło. Pozytywnie człowiek może się natchnąć czując iż wiele osób również stara się podjąć inicjatywę i tworzyć coś szczególnego.




Oto prace innych stoisk z rękodziełami :)







W części artystycznej można było zobaczyć lokalne zespoły, grupy taneczne. Duże wrażenie zrobił na mnie zespół Wasiloczki - szczególnie ich piękne stroje. Zespół powstał z inicjatywy działaczy Białoruskiego Towarzystwa Społeczno-Kulturalnego w Bielsku Podlaskim w1964 i jak dotąd wykonał ponad 900 koncertów. Jego głównym celem jest kultywowanie i pielęgnowanie regionalnych tradycji i folkloru białoruskiego.









Każdy maluch mógł również nacieszyć się wesołym miasteczkiem,straganami czy też watą cukrową!! Nie zważając na postanowienia ograniczenia słodkości musiałam sama również spróbować :D






Mam nadzieję, że za rok uda mi się ponownie przyjechać na Dni Nurca ze swoim stoiskiem - mam nadzieję dużo, dużo większym :)

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora