Welcom December!!!



Jak szybko czas leci....jeszcze niedawno można było oglądać piękne kolory jesieni, a tu już zima zbliża się wielkimi krokami. Moje Podlasie względem innych regionów Polski ma bardziej surowy klimat, więc już dziś zaczął padać pierwszy śnieg!!! Na lepienie bałwana będę musiała jednak zapewne trochę poczekać. Obecnie cieszę się z każdego kubka gorącego kakao :)


Postanowienie na grudzień: zrobić pianki i górę ciasteczek :)

http://www.marthastewart.com

Mój kot Shiro nie odstępuję mnie na krok nawet w nocy :)  Ma to swoje plusy bo zimą zawsze dodatkowe ciepełko przy boku jest mile widziane. Jednak pobudka w środku nocy gdy coś włochatego ładuję się prosto na twarz, już nie tak bardzo :)


Obecnie więcej czasu spędzam na podróżach niż tworzeniu. Nawet nie mam czasu by zrobić zdjęcia pracom które stworzyłam. Jednak od przyszłego tygodnia zabieram się za siebie, mobilizuję wszelkie siły i zaktualizuję bloga o kolejne zdjęcia. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu :)
Do tego czasu trzymajcie się cieplutko!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora