New Year is coming.....


 
Tuż przed Świętami dostałam zamówienie na komplet Sylwestrowy. Wytyczne - zawsze modna czerń i dużo złota. Wyszukanie odpowiednich koralików wymaga czasu, którego u mnie brakuje :) Niby łatwe zadaniem, jednak jest sporo odcieni złotego, a ja do ostatnich chwil nie wiem czego chcę.
 "Może kupię koraliki Toho Cube a może Round 8o - ale będę potrzebować na pewno 11o i FP też przyda się mieć, bo może zmienię zdanie." :)

Nic nie dało wielokrotne upominania siebie, że potrzebuję jedynie czarnych oraz złotych koralików. Nawet pokazywania prawie pustego portfela po świątecznych zakupach nie powstrzymało mnie - jestem chyba zakupoholiczką. Moja choroba nasila się gdy widzę koraliki i inne rzeczy które mogę wykorzystać w tworzeniu biżuterii sutasz. To moje maleństwa które chce upiększać i stroić jak małe dziecko :)
Poniżej parę zdjęć mojego szaleństwa zakupowego....

Na pierwszy rzut moja mała wyprawa do sklepu Royal Stone.
Szczególnie jestem zadowolona z pozłacanych i żłobionych koralików, koralików Toho, sznurku kostek hematytu w pięknym złotym kolorze. Przypadły mi do serca również piękne kaboszon, które Royal Stone ma w ofercie. 
 


Próbowałam na różny sposób ustawić te akrylowe kaboszony by pokazać wam jak pięknie się mieni. W zależności od ułożenia zmieniają kolor ze złoto-zielonego na fioletowo -granatowy. 
Boskie!! Już zacieram rączki by coś stworzyć!



 Wielkie buszowanie zrobiłam w sklepie online Kadoro. Szczególnie lubię tu kupować gdyż oprócz szerokiej gamy kolorów i rodzajów koralików Toho (chcę mieć je wszystkie!) można kupić próbówki do łatwego ich przechowywania. Dzięki nim mogę szybko spakować swój pakiet podróżny :) Kupiłam również piękne Rivoli Swarovskiego, koraliki Dagger Beads, Fire Polish oraz taśmę perełkową. Miałam wielkie szczęście gdyż paczuszka przyszła tuż przed wyjazdem na Święta. Może temu szczęściu trochę pomogłam bo zostawiłam naszemu trochę leniwemu listonoszowi kartkę by do nas zapukał a nie zostawiał awizo :)

Oto moje tęczowe zamówienie :)








Od razu mogę pochwalić się początkowymi etapami tworzenia Sylwestrowego kompletu. Obecnie już kończę wisior i zabieram się za bransoletkę.

Rozpoczynam już odliczanie do skończenia pracy....





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora