Night Work Necklaces at last! :)



Prace nad Night Work Necklaces rozpoczęłam w czerwcu tuż przed weselem. Czasu nie było za wiele bo w sumie niecały tydzień :) Początkowe etapy prac możecie zobaczyć tutaj. Do wesela spędziłam ponad 50 h nad naszyjnikiem ale to nie był jeszcze koniec. Po weselu projekt ewoluował, doszły nowe elementy :) Teraz gdy na niego patrzę jestem szczerze dumna ze swojej wytrwałości. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się znaleźć czas by zrealizować kolejne duże projekty krążące w mojej głowie :) Dziś oficjalnie prezentuję naszyjnik by więcej już przy nim nie "dłubać" :)
Mam nadzieję, że wam się spodoba...


Centrum naszyjnika zdobi kryształ Swarovskiego Bermuda Blue. Zakochałam się w jego pięknym kolorze - który w zależności od oświetlenia daje ciekawy kolorystyczny efekt. Można to zauważyć na zdjęciach opaski którą wykonała wzorując się na centralnej partii naszyjnika.



 




 

 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora