Naszyjnik Błękitna Laguna

Obecnie postaram się pokazać parę archiwalnych prac. Naszyjnik ten wykonałam rok temu na wesele mojej przyjaciółki. W założeniu miał być inny w kolorystyce fiolet-zieleń. Kobieta zmienną jest więc dzień przed weselem kolorystyka była moim zdaniem nieodpowiednia :) Tak więc prace nad nowym naszyjnikiem rozpoczęły się w piątek późnym wieczorem. Byłam na tyle zdeterminowana, że przez noc udało mi się go uszyć. W sumie trwało to 13 h :) Jak coś się bardzo chce to nic nie stoi na przeszkodzie. Obecnie zmodyfikowałam go delikatnie - koraliki zamieniłam wstążką dzięki czemu naszyjnik prezentuje się bardziej dziewczęco.


Obecny wygląd wraz ze wstążką:)




Naszyjnik również jest zgłoszony do wyzwania Kreatywnego Kuferka - Lato



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

Poznaj Autora